Fotoalbum 2001:

Konfirmation      An der Nordsee    Im Allgäu

Plattdüütsch      Bauarbeiten


GOLDENE HOCHZEIT


Am 20. Oktober 2001 feierten die Schwiegereltern meiner Tochter das Fest der Goldenen Hochzeit. Nicht nur die Familie, sondern auch viel Freunde des Jubelpaares waren der Einladung ins Landhaus Fuhlsbüttel gefolgt. Dort gab es ein köstliches Menue und als Nachtisch Eis al'a Traumschiff.  

     

Da auch das Jubelpaar und einige Gäste der plattdeutschen Sprache mächtig waren, wurde meine Wenigkeit gebeten, etwas in dieser Mundart vorzutragen. Naja, da hab ich dann meine kleinen grauen Zellen ein wenig mobilisiert und diesen Reim gemacht:

Een half Johrhunnert is vergohn
dat jü vorn Trualtor doht stahn.
dat is ne bannig lange Tied,
noch jümmer steiht jü Sied an Sied.

Hefft veel beleeft in all de Johren
un hebbt noch jümmer wat um die Ohren.
Düt un dat Wehwehchen verknusen
un dann mol in de Weltgeschicht rümsusen.

Käthe much geern Korten speelen
und dorbi ook mal düchtig wat vertelln.
Rol sien Biller sünd wunnscheun
un em smeckt ook mal een Beer mit Köm.

Jürgen de Söhn -
ward vun de Modder düchtig verwöhn
As de nun stun op de eegen Been
un de Anke sik as Fru noch nehm
dor kämen de Enkel an de Reeh.

Ween de een Flunsch mol trecken
kunn de Oma ja nich nee mol seggen.
Anfangs wörn Mona un Lisa twee nüddelige Popp,
nu schult se uns ook al öbern Kopp.

All de wi nu tohoop hier sünd
ob vun de Familie oder goode Fründ
Wie wünscht nu bannig veel Glück
un vun de Gesundheit een grodet Stück.

       

Der Wettergott meinte es auch gut mit uns und es war ein herrlicher goldener Oktobertag. Einige machten noch einen kleinen Verdauungsspaziergang an die nahe gelegene Alster, dort wurden wunderschöne Herbstaufnahmen gemacht und zum Abschluss war natürlich noch ein Familienfoto fällig.